HP ще инвестира $1,5 млрд. в партньорски програми

HP ще опрости програмата HP PartnerOne, която предлага продажбени и маркетингови инструменти

HP ще опрости програмата HP PartnerOne, която предлага продажбени и маркетингови инструменти

HP ще инвестира около $1,5 млрд. по цял свят в партньорски програми и ИТ инициативи през финансовата 2013 година, стана ясно на глобална конференция на компанията. Целта е постигане на по-високи резултати чрез опростяване на програмите и въвеждане на иновативни инструменти за съгласуваност на партньорските отношения.

В частност, HP ще опрости програмата HP PartnerOne, която предлага продажбени и маркетингови инструменти за генериране на нови контакти и повишаване на търсенето на продукти и услуги. Опростена схема за възнаграждение премахва праговете за отстъпка при приход. Партньорите ще имат по-ясна визия върху сумите на отстъпките и ще получат възнаграждение от първата продажба.

HP ще увеличи отстъпките за по-високо специализирани канали, както и времето, през което партньорите могат да използват средствата за маркетингово развитие (MDF) от три на шест месеца. Ще бъде опростено също продажбеното и техническо сертифициране в тренировъчната платформа HP ExpertOne, едновременно с поддържане на индивидуално сертифициране.

В допълнение, HP ще инвестира значително в пускане на новата платформа Unison – глобално съвместима ИТ платформа, която трябва да подобри бизнес планирането с търговските партньори.

Компанията стартира цялостна нова партньорска програма HP Autonomy, замислена по модела на HP PartnerOne, която ще улесни продажбите, маркетирането и доставките на HP Autonomy продукти и услуги. Платформата HP Vertica Analytics, достъпна в рамките на програмата HP PartnerOne, пък ще даде възможност на партньорите да се възползват от пазарни възможности, свързани с анализи на големи данни (Big Data) в реално време. Цялата партньорска програма HP Autonomy ще премине към HP PartnerOne на етапи през 2013г.

Същевременно, HP разширява и партньорските програми за облака, насочени към риселъри, доставчици на услуги и независими софтуерни разработчици (ISV). Новата програма HP CloudSystem Ready дава възможност на членовете на партньорската програмата HP AllianceOne незабавно да внедрят в облака приложения, разработени за сървърно-клиентска или интернет среда. Чрез тази програма програмистите ще могат по-лесно да тестват приложенията, използвайки HP CloudSystem.

В допълнение, HP Financial Services, дъщерното дружество на компанията, занимаващо се с управление на лизинга и жизнения цикъл на активите, разширява финансирането в HP CloudSystem за търговски партньори и техни клиенти, преминаващи към облака.

HP разширява също предложенията за принтиращи и персонални системи (PPS). Компанията обявява специализация в PPS услугите, която дава на партньорите инструменти за подобряване на продажбите. Специализацията интегрира персоналните компютри и принтиращи услуги на компанията в текущата работна схема на HP PartnerOne.

HP обяви и програмата HP Verified Online Supplies Reseller, която предоставя на оторизираните партньори онлайн “подписи“, чрез които потребителите да ги разпознаят, че продават оригинални консумативи от HP.

Коментар