Петя Стоянова е новият маркетинг директор на Мтел

Петя Стоянова има над 15 години опит в областта на маркетинга и брандинга в  международни компании

Петя Стоянова има над 15 години опит в областта на маркетинга и брандинга в международни компании

Петя Стоянова е новият директор „Маркетинг комуникации” в Мтел. Тя ще отговаря за всички рекламни дейности на телекома, за налагането на нови продукти и услуги и за развитие на бранда Мтел, съобщиха от компанията.

Петя Стоянова има повече от 15 години опит в областта на маркетинга, брандинга и интегрираните комуникации в международни компании. Името й е свързано с изграждането, управлението и развитието на марките Globul, Flirt, Toyota, DHL, Liqui Moly, Sonax, MV Agusta, БНТ и др.

Повече от 5 години Петя работи като директор „Корпоративен маркетинг” в Глобул с фокус върху позиционирането и изграждането на марката на телеком оператора.

Последните й проекти са свързани с работата на консултантската фирма Power Brand, където основният й фокус е върху създаване и развитие на нови марки.

Петя Стоянова има магистърска степен по маркетинг от Bradford University, Management Center, UK и множество международно признати сертификати от различни образователни институции.

Коментари по темата: „Петя Стоянова е новият маркетинг директор на Мтел”

добавете коментар...

  1. Драган

    успех. добър опит и мнения има.

  2. Силвия

    напоследък доста подобряват качеството на ръководните фактори.

  3. Георги

    за такива длъжности си трябват качествени хора,г-жата има опит.

  4. Невена

    а бе струва ми се кадърна. като гледам добри проекти има.

  5. :o)

    Май Теленор разчиства залежали ГРЪЦКИ кадри…

  6. Петър

    Доста ценни кадри насъбраха в последно време.

  7. Явор

    доста опита е натрупал тази дама. дано това има принос в работата и към телекома.

Коментар