Salesforce преследва първо място в родината на SAP

Искаме да станем най-голямата софтуерна компания в Германия, заяви шефът на европейското подразделение на Salesforce – Йоахим Шрейнър

Искаме да станем най-голямата софтуерна компания в Германия, заяви Йоахим Шрейнър от Salesforce.com

Американският доставчик на софтуер Salesorce.com, лидер на пазара за SaaS решения (софтуер като услуга), си поставя за цел първото място в Германия – родината на SAP.

„Искаме да станем най-голямата софтуерна компания в Германия по обем на продажбите”, казва в интервю за Wirtschafts Woche шефът на европейското подразделение на Salesforce – Йоахим Шрейнър.

По неговите думи, бизнесът на Salesforce в Европа нараства с над 30% годишно, а Германия е един от най-големите пазари за компанията в региона.

В момента немският пазар генерира 2,6 млрд. евро от общите приходи на SAP, които възлизат на 17,6 млрд. евро. За сравнение, Salesforce, която е фокусирана върху облачните CRM решения (управление на взаимоотношенията с клиенти) прави 5,4 млрд. долара годишно, от които 1 млрд. долара идват от пазара в САЩ, пише Ройтерс.

Миналата година Salesforce започна мащабно разширение на своя бизнес в Европа. Старият континент все още изостава във възприемането на облачните услуги от останалите развити региони в света. По-рано главният изпълнителен директор на Salesforce Марк Беньоф съобщи, че през третото тримесечие на 2014 г. компанията е увеличила приходите си на европейския пазар с почти 34%. Той подчерта, че конкуренти като SAP не предлагат същите облачни решения, които има Salesforce.

Освен SAP голям конкурент на Salesforce на пазара за облачни технологии е и Oracle. Компанията на Лари Елисън планира през настоящата година приходи в размер на 1 млрд. долара от SaaS и PaaS (платформа като услуга) решения. Толкова очаква и Salesforce от SaaS и PaaS бизнеса си.

По думите на Марк Беньоф, Oracle едва ли може да се противопостави на Salesforce в облачния бизнес, тъй като нейният продукт Oracle Fusion е твърде сложен за клиентите.

Коментар