Goldman Sachs налива $100 млн. във foodpanda

pizza-499106_640

Мобилните приложения за поръчка и доставка на храна се оказаха бързо растящ бизнес из развиващите се пазари.

100 млн.долара финансиране бе осигурено от Goldman Sachs за платформата foodpanda. С това общият размер на инвестициите в услугата вече възлиза на над 310 млн. долара от стартирането й през 2012 г. досега.

След придобиване на ключови конкуренти в Индия, Мексико, Русия, Бразилия, Югоизточна Азия и Източна Европа сега компанията ще използва инвестицията за разширяване на дейността си, реализиране на по-обширна собствена доставка и подобряване на цялостното преживяване на клиентите, обясниха от foodpanda. Заедно с дъщерните си дружества и марки тя се фокусира върху развиващите се пазари, сред които е и България.

По думите на Ралф Вензел, съосновател и главен изпълнителен директор на foodpanda, платформата вече има над 3 млрд. потребители. „Развиващите се пазари представляват голяма възможност за онлайн доставката и поръчка на храна и ние се ангажираме да създадем най-удобния начин за това.”

Сделката предвижда Goldman Sachs Investment Partners да се присъединият към консултативния съвет на foodpanda.

Коментари по темата: „Goldman Sachs налива $100 млн. във foodpanda”

добавете коментар...

  1. Георги Петров

    Вие използвате ли foodpanda. От много време чаках при нас да има такава апликация.

    Напоследък само от нея поръчвам. Много съм доволен!!!

    Ето тука намерих интерсни отзиви от други потребители. Интересни са…

    uznai.bg/company/foodpanda.bg/

Коментар