Acer дава уникална гаранция за бизнес продукти

Бизнес потребителите могат напълно да защитят своята инвестиция в хардуер чрез програмата Acer Reliability Promise

Бизнес потребителите могат напълно да защитят своята инвестиция в хардуер чрез програмата Acer Reliability Promise

Бизнес потребителите в България могат да се възползват от уникално предложение на Acer, един от водещите световни производители на компютри и офис техника.

От началото на май до края на настоящата година е в сила програмата Acer Reliability Promise, в рамките на която клиентите могат да изискват от компанията да им върне 100% от платената сума, в случай, че закупените устройства претърпят гаранционен ремонт.

„Acer Reliability Promise е предназначена за малки и средни фирми, които закупуват от 1 до 50 продукта. Програмата обхваща доста широк кръг от професионални продукти – ноутбуци, таблети, настолни компютри, монитори и проектори”, поясни Васил Василев, мениджър продажби в Acer за България.

По неговите думи, тази програма демонстрира категоричната увереност на Acer в качеството на продуктите, които компанията предлага на световния пазар, вкл. у нас.

Програмата Acer Reliability Promise обхваща широк кръг от професионални продукти – ноутбуци, таблети, настолни компютри, монитори и проектори

Програмата Acer Reliability Promise обхваща широк кръг от професионални продукти – ноутбуци, таблети, настолни компютри, монитори и проектори

Всеки клиент, който закупи професионален продукт на Acer до 31 декември 2015 г. и го регистрира в рамките на 30 дни на сайта на програмата Acer Reliability Promise, получава право да изиска 100% от платената сума, ако устройството се развали и претърпи гаранционен ремонт в рамките на първата година.

Клиентът, разбира се, получава обратно и ремонтираната техника. По този начин бизнес потребителите могат напълно да защитят своята инвестиция в хардуер на Acer.

„Ние от Acer връщаме 100% от платената сума за устройството, в случай, че то претърпи гаранционен ремонт в рамките на първата година от закупуването му”, поясни Васил Василев, мениджър продажби в Acer за България

„Ние от Acer връщаме 100% от платената сума за устройството, в случай, че то претърпи гаранционен ремонт в рамките на първата година от закупуването му”, поясни Васил Василев, мениджър продажби в Acer за България

Програмата Acer Reliability Promise обхваща професионални ноутбуци Acer TravelMate серии P2, P4, P6, X3 и Aspire S7, десктоп компютри Acer Veriton серии 2, 4 и 6, монитори Acer B6, проектори от сериите Acer P5 и P7, както и Windows таблети Aspire Switch 10, 11, 12 и Iconia Tab 8 W.

Всички тези устройства са проектирани за работа в среда Windows 8.1 Pro и позволяват изграждане на надеждна ИТ инфраструктура в компаниите.

Потребителите у нас могат да се възползват от програмата за надеждност на Acer с няколко лесни стъпки. След покупката на продукт, включен в Acer Reliability Promise, клиентът трябва да го регистрира на сайта на програмата в срок до 30 календарни дни от датата на закупуване (за първи ден се счита датата на фактурата/касовия бон).

В случай, че продуктът покаже техническа неизправност в рамките на първата година от закупуването, клиентът трябва да се обади на телефон за контакт 080018011, за да регистрира повредата и да последва стъпките за подаване на „Заявка за претенция” в онлайн платформата.

Продуктите в Acer Reliabilty Promise

Продуктите в Acer Reliabilty Promise

„Сайтът, през който се извършва регистрацията, е изцяло локализиран на български език. От клиентите се изискват само няколко опростени стъпки, като на всяка от тях те получават имейл с потвърждение от поддържащия екип, че са приети извършените действия”, уточни Васил Василев.

Ремонтът трябва да бъде извършен от Acer или от оторизиран сервиз на производителя. Заявката за претенция се подава до 30 дни от датата на приключения ремонт.

В случай, че заявката бъде успешно приключена, клиентът ще получи превод до 30 дни от датата на одобрението, увериха от Acer.

За повечето бизнес потребители ремонтът на офис-техниката се случва относително често, сочи онлайн анкета на TechNews.bg, проведена през април тази година. 22,5% от анкетираните посочват, че поправка на работната техника им се налага средно на 6 месеца. 18,3% ремонтират техника средно веднъж в годината, а други 17% споделят, че това им се случва веднъж на две години.

Acer_Reliability_Logo_BGСервизирането на компютърната техника е по-сложен казус за малки фирми – такива с екип до 50 души, тъй като много от тях нямат собствен ИТ отдел. Две трети от работещите с компютър страдат от намалена продуктивност, когато, в случай на ремонт, им се налага да използват компютър, различен от служебния.

Като цяло времето за поправяне на повредена офис техника е до 10 дена. Тези срокове, умножени по съответния спад на продуктивността, представляват съществена непряка щета за работодателите.

Предвид тази статистика, програмата за надеждност Acer Reliability Promise е възможност, която може да направи по-спокоен бизнеса на малките и средни фирми. Първо, те получават професионален продукт с нищожна вероятност за повреда и второ – ако все пак се наложи ремонт, клиентът ще може да изисква пълната сума на покупката си, заради причиненото неудобство, като същевременно запази сервизирания продукт.