Коника Минолта България отбеляза 10-годишния си юбилей и отчете 10% ръст

Konica_Minolta_Brunch_top

Коника Минолта България, водещ доставчик на цялостни решения в областта на печата и управлението на документи, отбеляза 10-годишния си рожден ден. От основаването си досега, експертите на компанията са предоставили качествено обслужване и са установили дългосрочни партньорства с повече от 1 000 фирми и организации в страната.

Клиентите на Коника Минолта са от различни индустрии, включително ИТ, финансов и застрахователен сектор, сферата на услугите и телекомуникациите. Много от тях бяха сред гостите на нетрадиционното събитие, с което бе  отбелязан поводът. На повече от 45 м височина бе издигната платформа, от която те имаха възможност да се насладят на уникална гледка. Така символично бяха отчетени както високите резултати на компанията, така и фокусът върху предлагането на ИТ решения, базирани на облачните технологии.

Konica Minolta_Brunch_ins

„Вече 10 години, съвместно с нашите клиенти и партньори реализираме нови бизнес идеи, в хармония с фирменото ни послание „Giving shape to ideas”.  Благодарение на доверието им и успешно реализираните съвместни проекти, успяхме не само да запазим нивата на растеж, но и да открием нови офиси във Варна, Пловдив и Стара Загора. Разполагаме със собствена и с партньорска структура, с която осигуряваме национално покритие и качествена грижа на клиентите си”, каза Елена Дречева, изпълнителен директор на Коника Минолта България.

Малко известен факт е, че Коника Минолта в световен мащаб е носител на множество патенти за иновации. Само за финансовата 2013 година, компанията регистрира над 2 000 патента: в Япония са регистрирани 2 108 патента, около 150% спрямо броя от 2009 г. Компанията е и в ТОП 100 на компаниите в САЩ по брой патентовани открития.

Konica Minolta_Brunch_bottom

През 2014 г. компанията създава 5 центъра за бизнес иновации (Business Innovations Centers), по един във всеки от петте ключови региона – Европа, Северна Америка, Китай, Япония и Азиатско-тихоокеански. Създаването на центровете е в резултат промяната в бизнес модела на компанията. Тя вече не е само доставчик на многофункционални периферни устройства, а се фокусира в предлагането на услуги, които помагат на клиентите да подобрят управлението на процесите си чрез ИКТ.

Задача на тези центрове е създаването на иновативни решения, които да посрещнат утрешните нужди на бизнес клиентите в съответния регион, като фокусът е най-вече в областта на ИТ услугите. Центровете за бизнес иновации проучват нуждите на клиентите и развиват иновативното портфолио на Коника Минолта в сътрудничество с научни институти, университети, партньори и стартиращи компании, използвайки и локалните ресурси на компанията. Член на екипа на европейския център е в централния офис на Коника Минолта България в София. Сред актуалните проекти, по които се работи, са добавена реалност в съвременното работно място, платформа, която дава възможност за истински интерактивна среда, със сензорен (multi-touch) интерфейс, позволявайки на потребителите едновременно поставяне, групиране и маркиране на обекти.

Konica Minolta_Brunch_1

Опазването на околната среда също е съществена част от управленската философия на компанията. Създадена е и се изпълнява програмата Еко Визия 2050. Основна цел е намаляването на въглеродните емисии с 80% от финансовата 2005 до 2050 г. В съгласие с тези принципи се разработват всички нови продукти.

114 от продуктите на компанията са сертифицирани като „Зелени продукти”. Те са стандарт в индустрията и са максимално щадящи за околната среда. През 2014 г. Коника Минолта България получи първа награда в конкурса „Най-зелените компании в България”.