Първата семинар-демонстрация на Некст Консулт и Salesforce.com

next_consult_sem_top

Присъстващи на събитието бяха както представители на утвърдени международни компании, опериращи в България, така и динамично развиващи се компании с изцяло български капитал.

На 29 юли тази година Некст Консулт и Salesforce.com стартираха серия семинар-демонстрации на най-иновативната платформа за управление на взаимоотношенията с клиенти Salesforce. Семинар-демонстрациите ще се провеждат веднъж месечно до края на 2015 г., като целта е да се представят новите тенденции в сферата на продажбите и обслужването и най-актуалните промени в инструментите, които ни помагат да ги управляваме по-ефективно.

Присъстващи на събитието бяха, както представители на утвърдени международни компании, опериращи в България, така и динамично развиващи се компании с изцяло български капитал.  Гостите на събитието единодушно изразиха силен интерес към повишаване ефективността по отношение на маркетинга, продажбите и обслужването на клиенти в техните компании посредством въвеждането на новите технологии като конкурентно предимство.

Стартът на демонстрацията бе даден от управляващия партньор на Некст Консулт – Орлин Дочев, който представи на аудиторията последните тенденции в областта на маркетинга и продажбите и разкри ключови техники и инструменти за ефективно управление на пайплаина, които самият той използва.

Във втория панел на събитието бе направена интерактивна демонстрация в реално време на CRM платформата Salesforce, която показа на аудиторията как на практика се управляват взаимоотношенията с клиентите на компанията, като обхвана демонстрация на функционалностите на Salesforce по отношение на маркетирането на таргет групи, ангажирането им с бранда, привличането и проследяването на потенциалните клиенти, конвертирането им във възможности за продажби, последващо проследяването на етапите на развитие на тези възможности и превръщането им в съществуващи клиенти на компанията. В последствие се разгледаха също възможностите за по-ефективно обслужване на клиенти, където бяха засегнати теми като управление на клиентските запитвания, многоканално обслужване на клиентите, knowledge base, портали за самообслужване , техники за повишаване ефективността на агентите и други релевантни теми.

Присъстващите изразиха задоволство от наученото по време на семинара и констатираха, че иновативния подход на Некст Консулт и Salesforce определено би бил от полза за всяка развиваща се компания, която иска да постигне по-висока задоволеност на настоящите си клиентите, да привлича по-успешно нови такива и да постигне дългосрочен устойчив успех на локалния и международен пазар.

Следващата семинар-демонстрация от серията „Нека невъзможните сделки, станат възможни“ е насрочена за 27 август 2015 (четвъртък) от 10 часа. За повече информация, моля, посетете следния адрес: http://event.next-consult.com/