Huawei отвори демо зона в Техномаркет

Смартфоните са сред топ продуктите в демо зоната на Huawei
(снимка: Huawei)

Huawei откри днес нова демо зона в Техномаркет на Цариградско шосе в София. Компанията показва в хипермаркета цялата си екосистема от потребителски продукти, вкл. смартфони, таблети, смарт-часовници, аудио продукти – носими и за дома, Wi-Fi продукти и аксесоари.

„Целта ни винаги е била да бъдем фокусна точка, „one-stop-shop”, на всичко, базирано на технологии, което един човек би ползвал в живота си. С времето тези технологии ставаха все по-интелигентни, все по-мобилни, и най-вече все по-свързани. Бъдещето е в свързания свят, базиран на интелигентни технологии, затова и ни хареса посоката, която Huawei наричат Seamless AI Life”, коментира Цветозар Атанасов, търговски директор на Техномаркет.

Идеята на демо зоната надхвърля самото пазаруване. „В тази зона ще излагаме и продукти, които все още не са навлезли на нашия пазар, тук феновете ни ще имат пряк достъп до стратегията ни за развитие”, допълни Владимир Ангелов, мениджър аудио продукти в Huawei.

В демо зоната Huawei ще показва и продукти, които все още не са излезли на пазара
(снимка: Huawei)

Един от най-атрактивните сценарии за използване на екосистемата от продукти е грижата за физическата форма на хората, посочи Миглена Кирякова, ритейл директор на Huawei за България и Македония. Тя описа как работят в комбинация Watch GT 2, Huawei Body Fat Scale и новите FreeBuds 3, свързани помежду и със смартфона с приложенията Huawei Health и AI Life.

Откриването на демо зоната в Техномаркет Mакс е първата за годината крачка от предстоящите анонси на нови типове продукти на Huawei на българския пазар през 2020, загатнаха от компанията.

Коментар