AMD разширява обхвата на своята партньорска програма (AMD Fusion Partner Program), като включва фирмите от бизнес канала на продажби и софтуерните компании, с които работи. Освен това, AMD пуска изцяло обновения портал за партньори (AMD Fusion Partner Portal), проектиран да отговори на многообразието от фирми, с които производителят на чипове си сътрудничи.
Чрез програмата Fusion, AMD предлага на своите партньори къстомизирани ресурси и стимули във формата на персонализирани средства, технически обучения и др., в синхрон с техните специфични бизнес цели. Очаква се тези ресурси да ускорят разработването и продажбите на решения, особено когато се продават изцяло AMD-базирани решения (с AMD процесор, AMD графична карта и AMD чипсет).
AMD Fusion за бизнес-сегмента се фокусира върху партньори, които продават OEM решения и системи на бизнес потребители. Разширената програма предлага атрактивни възможности за ко-маркетинг на многонационалните корпорации, софтуерните партньори и партньорите в канала. Сериозен фокус е поставен и върху решенията, базирани на по-тясно сътрудничество с OEM компаниите и софтуерните партньори.
Партньорите ще бъдат разпределяни в три основни бизнес направления: дистрибутори на системи, обемни риселъри и доставчици на решения за бизнеса. За постигане на смислена диференциация и къстомизирана програма за всеки партньор, всички партньори в AMD Fusion ще бъдат поставени в едно от трите нива: Elite, Premier или Select.
Софтуерното направление в AMD Fusion ще предоставя на фирмите технически средства, ресурси за разработка и маркетинг поддръжка, за да им помогне в по-доброто предлагане на технологични и иновативни решения на базата на AMD. Програмата ще предлага структура и ресурси на разработчиците на софтуер, за да се свързват в общности от подобен интерес и да разширяват своя бизнес, като също поставя партньорите на три нива.
Обновеният AMD Fusion Partner Portal предстои да бъде пуснат по-късно този месец. Той ще предложи централно, но къстомизирано място, където партньорите ще имат достъп до всичко необходимо, за да маркетират и продават по-ефективно продуктите на компанията: материали за обучение, онлайн маркетинг материали, продуктова и програмна информация. Порталът се къстомизира по бизнес направления, така че всеки партньор да бъде насочван към най-подходящите за него ресурси.