
Huawei оглавява глобалния пазар на носими устройства през второто тримесечие на 2025 г. с пазарен дял от 20,2%. Компанията заема лидерската позиция за второ поредно тримесечие с продажби в размер на 9,9 милиона устройства за периода април-юни, по данни на IDC, предоставени от Huawei.
Второ място на световния пазар за носими устройства заема Xiaomi с 19,3% дял (9,5 милиона продадени устройства), следвана от Apple с 15% (7,4 млн.), според данните на IDC. В челната петица влизат още Samsung (6,5%, 3,2 млн.) и BBK (6,0%, 3 млн.).
Всички останали производители заемат 33% дял от световния пазар на носими устройства през второто тримесечие, а продажбите им възлизат на 16,2 млн. бройки от общо 49,2 млн. за целия пазар.
Xiaomi постига най-висок ръст в Топ 5 на доставчиците – 28,8% на годишна база, докато Samsung единствен регистрира спад – от 2,1%, според данните на IDC. Huawei бележи ръст от 11,7% през второто тримесечие на 2025 г., спрямо същия период на миналата година.
Носимите устройства на Huawei печелят признание със своя модерен дизайн, иновативни функции за здраве и фитнес и водещи интелигентни технологии.
Сред тях са серията Huawei Watch FIT 4, която е компактна, но с богати възможности, Huawei Watch GT 5 с революционна система TruSense, както и Huawei Watch 5 с два изцяло нови режима на батерията.
Huawei Watch Ultimate пък поддържа специализирани режими за гмуркане, голф и експедиции, а Huawei Watch D2 е първият смарт часовник с поддръжка на амбулаторно измерване на кръвното налягане (ABPM) от китката.
Huawei ще бъде домакин на премиера на нови продукти в Париж, Франция на 19 септември, под мотото „Ride the Wind”, където ще разкрие очаквани носими устройства, включително Huawei Watch GT 6, Huawei Watch Ultimate 2 и Huawei Watch D2.
