
Британският доставчик на технологични услуги Endava откри новия си офис в София, разположен в бизнес център Sofia Tower 2. Компанията оперира с четири офиса в България и над 25 в Европа.
Новият офис е проектиран и оборудван по глобалните стандарти на Endava, като отразява ангажимента на компанията към създаване на вдъхновяваща и стимулираща среда за екипите.
Работните пространства дават на служителите свобода да работят така, както им е най-удобно: от фокусирани срещи и важни дискусии в модерно оборудвани зали, до неформални разговори в уютни кътове за почивка или в просторната кафетерия.
Тази гъвкавост помага на хората в Endava да се чувстват добре, да бъдат креативни и сплотени, и да изграждат по-висока ангажираност в екипите, подчертаха от компанията.
„Създадохме пространство, което е по-функционално, по-уютно и по-близо до нуждите на екипа ни. Място за работа, за срещи, за идеи и за споделени моменти”, каза Каза Силвия Стефанова, мениджър на Endava България.
Компанията прилага гъвкав хибриден модел на работа с два присъствени дни в офиса на седмица и възможност за дистанционна работа през останалото време.
Това е глобална политика на Endava, която цели да осигури максимално добър баланс между работа и свободно време на служителите. Подобен модел на работа дава възможност на хората да избират кога е най-подходящо да бъдат заедно с екипите си и кога да работят от вкъщи.
От 2016 г. насам, когато компанията стъпва в България, екипът непрекъснато се разраства и днес включва специалисти в София, Пловдив, Русе и Варна. Към 30 юни 2025 г. глобалният екип на Endava наброява 11 479 служители.
