
Премиум колони и аудио системи Klipsch вече са по-лесни за покупка в разширената търговска мрежа и при онлайн партньорите в България чрез дистрибуторската програма на ASBIS.
Klipsch избра ASBIS за оператор на новата дистрибуторска стратегия в България, която засилва присъствието на аудио продукти за крайни потребители в търговските канали, съобщиха от ИТ дистрибутора.
Новата схема включва:
- Bluetooth говорители (Austin, Nashville, Detroit);
- Music City парти говорители (New York, Vegas, Miami);
- премиум Bluetooth говорители (The Three Plus, The One Plus);
- аудио системата Flexus (Flexus Core 300/200/100 с опционален събуфер SUB 200/100 и съраунд тела SUR 200/100);
- активни говорители (R-41PM, R-51PM), продавани само от оторизирани партньори.
Klipsch е легендарна американска аудио марка с над 75 години иновации. Тя е част от Premium Audio Company, дъщерно дружество, изцяло притежавано от Gentex Corporation.
Портфолиото на Klipsch включва от портативни Bluetooth модели и мощни парти говорители до премиум саундбари и домашни аудио системи – всички създадени с емблематичната технология с хорни на марката.
С това разширение у нас продуктите на Klipsch ще са налични в по-широка мрежа от официални търговци и онлайн партньори, включително Technopolis, Technomarket и Ozone, което дава на повече потребители директен достъп до автентичен, висококачествен звук.
