Интерактив Асошиейшън България обяви програмата си за обучения до края на 2011 г. Семинарите са насочени към банковия и застрахователен сектор, индустрията с храни и напитки, както и към секторите на спиртните напитки и козметиката, съобщиха от организацията, която обединява водещите интернет медии.
Всяко от събитията ще дискутира най-новите тенденции в интернет маркетинга, свързани с възможностите за маркетиране в онлайн среда, интернет рекламата и измеримостта на ефективността на интерактивни кампании, както и примери за добри практики.
Първите събития от серията – “Интерактивният маркетинг – нови възможности за банковата и застрахователна индустрия” и “Интерактивният маркетинг – нови възможности за индустрията с храни и напитки” ще се проведат съответно на 14 и 20 септември 2011 г.
ИАБ е националният партньор на европейската асоциация за дигитален и интерактивен маркетинг IAB Europe. Организацията цели да популяризира преимуществата и възможностите на интерактивния маркетинг в България.
Наскоро ИАБ и Българска уеб асоциация (БУА) публикуваха „Препоръчителен стандарт № 2” за работа в уеб рекламата у нас. В него са включени дефиниции на "rich media" рекламни елементи, препоръчителни изисквания при изработката и начина им на работа, както и допълнителна свързана методология.