• За хората е по-удобно да гледат видео, отколкото да четат статия на хартия или публикация в интернет. Все повече мениджъри предпочитат да гледат видео презентация, вместо да четат напечатан текст със същата информация.
• Видеото представя изображения и звук едновременно, благодарение на което информацията се възприема значително по-лесно и в резултат рекламата на бранда има по-висока ефективност.
• Накрая и най-важно – видеото може да създаде усещане за доверие и взаимно разбиране. То позволява на зрителя да види рекламираните продукти и услуги в действие. Освен това потребителят може да види пряко лица на компанията, от която би си купил продукти.
За 52% от анкетираните в проучване на Internet Retailer преглеждането на видео за даден продукт ги прави по-уверени, че получават това, което им е необходимо при пазаруване онлайн. Резултатите от подобни анкети подсказват на компаниите, че могат да привлекат клиенти с атрактивни видео клипове в интернет.