Македонският мобилен оператор COSMOFON представи новата си корпоративна идентичност, която отразява принадлежността на компанията към COSMOTE Group, операторът с най-голямо присъствие в Югоизточна Европа.
На специална церемония в Скопие, изпълнителните директори на COSMOFON и COSMOTE Group Стефанос Октаподас и Евангелос Мартигопулос представиха новата корпоративна визия на COSMOFON, както и най-значимите постижения в четиригодишната история на компанията.
Новата корпоративна идентичност на COSMOFON е символ на пълната интеграция на компанията в структурите на COSMOTE Group. Освен логото си, COSMOFON ще промени в съответствие с визията на COSMOTE Group дизайна на своите магазини, опаковките на своите продукти и корпоративната си Интернет страница. Компанията ще продължи да работи под успешната и добре позната марка COSMOFON, която е символ на непрекъснатия й възход от 2003 г. насам.
През четирите години от старта на търговските си операции, COSMOFON разшири своята мрежа до 99% покритие на населението на Македония, предложи на пазара широка гама висококачествени, достъпни и иновативни продукти и услуги, изгради добре развита национална дистрибуторска мрежа от около 280 търговски обекта и привлече над500000 клиенти. След придобиването на търговската верига GERMANOS от страна на COSMOTE, COSMOFON увеличи своите възможности за директен контакт с клиентите и допълнително подсили своята пазарна позиция.
Вече всички компании в групата в Гърция, България, Албания, Румъния и Македония, които работят на пазар с общо 46 милиона потребители, са с корпоративната идентичност на COSMOTE.