Ваучерите на vivatel имат нови визии, селектирани в конкурса „Качи си имиджа”. Клиентите, които използват предплатената услуга на мобилния оператор, могат да намерят новите ваучери от 10, 20 и 50 лева с ДДС в центровете на БТК, магазините на Jeff, Global Net Solutions, 2be и FonBox в цялата страна.
Освен новите визии на ваучерите с красиви фотоси, клиентите на предплатената услуга на vivatel могат да се възползват и от 30% допълнително време за разговори. Специалното предложение е в сила до края на месеца и важи за всички активирани ваучери до 30 септември .В рамките на промоцията всеки, който активира ваучер на стойност 10 лв., получава бонус от
2 лева включено време за разговори. Клиентите, които заредят ваучери от 20 лева, получават бонус от 5 лева, а тези, които активират ваучери от 50 лева, получават допълнително време от 15 лева. Офертата е валидна с тарифните планове „стандартен”, „всеки ден”, „4play” и „SIMпатия”, като в същото време клиентите използват всички стандартни услуги, които мобилният оператор предлага – MMS, SMS, гласова поща, уведомяване за пропуснато повикване, мобилен интернет през GPRS и WAP портала на vivatel.
2 лева включено време за разговори. Клиентите, които заредят ваучери от 20 лева, получават бонус от 5 лева, а тези, които активират ваучери от 50 лева, получават допълнително време от 15 лева. Офертата е валидна с тарифните планове „стандартен”, „всеки ден”, „4play” и „SIMпатия”, като в същото време клиентите използват всички стандартни услуги, които мобилният оператор предлага – MMS, SMS, гласова поща, уведомяване за пропуснато повикване, мобилен интернет през GPRS и WAP портала на vivatel.
„Нашата увереност, че всеки човек носи скрит талант в себе си, бе в основата на конкурса „Качи си имиджа” и на идеята ни да провокираме творческото начало в хората. Във vivatel сме особено радостни, че конкурсът успя да направи толкова много хора съпричастни към новаторския ни подход. За нас е важно клиентите да знаят, че ние ценим тяхната индивидуалност и въображение. Доказателство за това са невероятните снимки, които са вече новите ни ваучери”,сподели мениджърът маркетингови комуникации на vivatel Мария Тойчева.
„Качи си имиджа” е първият национален конкурс за дизайн на ваучерите на vivatel, който предизвика изключително голям интерес. Участие в надпреварата взеха над 1500 снимки, а в секцията на страницата на мобилния оператор бяха регистрирани над 45 000 посещения само за един месец. Победител в категорията „Природата навън и у дома” е Димитър Момчев. Живко Константинов спечели във втората категория – „Животът на града”, а младият любител фотограф Александър Богдановски е третият победител в категорията „Поглед отблизо”. За своите отлични предложения тримата участници бяха наградени лично от изпълнителния директор на vivatel Ричард Шиърър и получиха чекове от по 1000 Евро.