Сигурна услуга ли е аутсорсингът на ИТ услуги? Какви са особеностите на изнасянето на непривични дейности? Каква е ролята на това решение за повишаване на ефективността? Какви трудностите при формулиране на изисквания към доставчиците? Какви са предизвикателствата при формиране на ИТ екипите и при координиране на отношенията между служителите и обслужващите?
Отговорите на тези и много други въпроси ще търсим заедно на 19 юни в хотел Шератон по време на Второто издание на форум „Аутсорсинг на ИТ услуги – универсални стратегии за конкретни предизвикателства”. Събитието се организира от ICTMediaи ISACA–SofiaChapter.
Свои идеи, предложения и успешни практики ще предложат редица лектори, ключовите сред които са:
· Недко Недков, мениджър „Рискове, свързани с технологиите и информационната сигурност” в Ърнст и Янг България,
· Никола Райковски, вицепрезидент по ИТ на Алианц България Холдинг
· Берндт Шайдер, Берндт Шайбер, Директор "Развитие на услуги и NSS" в Мобилтел
Все по-голямата динамика и конкурентност на пазара във всичките му сегменти настойчиво изисква от участниците си висока степен на концентрация, ясен бизнес фокус и адекватна стратегия – фактори, неразделно свързани с използването на информационните и комуникационни технологии. Без съмнение обаче обособяването или изнасянето на непривичните за бизнеса ИКТ дейности към утвърдени компании в ИТ бранша или към специализирани вътрешнохолдингови звена се превръща неумолимо в един от ключовите елементи и критерии за успешност на един бизнес.
Форумът, посветен на аутсорсинга на ИТ услуги, дава възможност за представяне на актуални и потенциални стратегии за извършване на този преход с цел намаляване на разходите, повишаване на ефективността и, разбира се, за увеличаване на конкурентоспособността.