Рибокът на 2be влезе в интернет пространството със собствен блог

Водещата верига магазини за мобилни технологии 2bе в края на септември стартира личен блог http://blog.2be.bg/ на своя медиен герой – Рибока. След успешните му изяви в телевизията, появата му като плюшена играчка и бижу за мобилен телефон Рибокът има ново амплоа –подвизава се в интернет пространството като блогър. В това свое лично пространство Рибокът разказва истории, разсъждава върху нещата от живота, представя своя живот като звезда и всички свои звездни мигове, предоставя за свободен достъп материалите в които е взел участие – телевизионни реклами, комикси, музика и други. Чрез този блог Рибокът достига до своите почитатели, получава възможност да разговаря с тях и да изразява своите гледни точки и позиции. Така всеки, който има желание да разговаря с него или да му зададе въпроси, може да го направи съвсем свободно.  
Анна Няголова, Маркетинг Мениджър на 2be коментира: „Рекламната кампания на 2beсъздаде герой, който вече има собствен живот и истински приятели и почитатели, които начертаха пътя на неговото развитие. Всичко което се случва на медийната звезда е  предопределено от самите тях. Желанието им Рибокът да се изявява не само по телевизията доведе до списването на комикс и пускането на два рекламни артикула с неговия образ, а желанието им за комуникация с него го направи блогър.  
Блоговете са място за споделяне на лични мнения, интереси и възгледи. Това са места които съвсем точно характеризират своите собственици. Чрез блога си Рибокът представя своето истинско АЗ – извън светлината на прожекторите и режисираните реклами, като запазва характерното си чувство за хумор и специфичния си житейски поглед. Личното му пространство е споделено и общодостъпно.
Това е и основната философия на компанията – да бъде максимално ефективна и прозрачна за своите клиенти. Във всеки момент да отговаря на персоналните нужди и потребности на своите клиенти, да остава близо до тях,  без да се крие зад корпоративното и общото. Чрез създаването на блога Рибокът се вписва във философията на компанията ни и неговото поведение отразява  вижданията на цялата компания за начина, по който трябва да създаваме открит, разбиреаем и диалогичен бизнес.”
Инициативата на 2be е поредната стъпка на компанията с цел да достигне до своите потребители и да задоволи техният потребителски интерес. Развитието на изявите на Рибока са в отговор на желанията и потребностите на потребителите.

Коментар