ОПАК процедура ще развива е-управлението

Управляващият орган на Оперативна програма “Административен капацитет” (ОПАК) стартира нова процедура, насочена към централната, областните и общинските администрации. Целта е подобряване на обслужването за гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление, съобщиха от МДААР.
Предвижда се финансиране на проекти на обща стойност 10 млн. лв. Минималната стойност на проектите е 250 000 лева, а максимална  стойност няма. Срокът за изпълнение е 18 месеца.
Кандидатите за участници могат да подават проектни предложения до 30 януари 2009 година.
Процедурата има за цел създаване на качествени и насочени към потребителя административни услуги и развитие на електронното правителство.
Утре, 11 ноември, в столичния хотел “Хилтън” министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев ще открие информационен ден по OПAK. Експерти от Управляващия орган ще представят критерии за участие в конкурсa и всички документи за  кандидатстване.

Коментар