Инициативата „Децата безопасно в Интернет” спечели трето място на годишните награди за отговорен бизнес на Български форум на бизнес лидерите.
Най-мащабната кампания, насочена към деца, за безопасно поведение в интернет бе отличена в категорията „Инвеститор в обществото”.
Инициативата е на Майкрософт и се провежда съвместно с детския портал Az-deteto.com. Целта й е да запознае децата на възраст между 6 и 16 години с основните правила за безопасна работа и забавление в глобалната мрежа.
Посланията на кампанията са достигнали до над 500 000 деца и родители в цялата страна, обяви Огнян Киряков, генерален директор на Майкрософт България, като подчерта ролята на партньорите – Министерство на образованието и науката, Държавната агенция за информационни технологии и съобщения (ДАИТС), Държавна агенция за закрила на детето (ДАЗД) и Обществен съвет за безопасен интернет.
Настоящото издание на кампанията ще бъде с продължителност 7 месеца: октомври 2008 – април 2009 г. Като основен партньор в инициативата се присъединява и Евроком, а официални лица на кампанията са популярните водещи на сутрешното шоу „Стартер” по БГ Радио – Симо и Богдана.
Фокусът тази година е насочен към родителите с цел те да бъдат информирани как по-ефективно да предпазват децата си, докато сърфират в Интернет.