Система за управление на опашките тръгва в Слатина

Още една система за управление на опашките, този път в районна администрация „Слатина” в столицата, стартира в понеделник, 9 март.
Нововъведението, целящо да улесни обслужването на гражданите, ще бъде открито от министъра на държавната администрация и административната реформа Николай Василев и кмета на район „Слатина” Антоанета Апостолова.
Системата за управление на чакащи клиенти е внедрена по проект на МДААР, като от структурите към Столична община са включени общо 5 офиса – район „Подуене”, район „Слатина”, район „Искър”, дирекция „Архитектура и градоустройство” и офисът на дирекция „Общинска собственост” към Столична община.
Оборудването, което спомага за подобряване на обслужването, вече работи успешно и в други 49 обекта в страната – 12 офиса на дирекция „Документи за самоличност” към МВР, 1 офис на КАТ и 26 офиса на Националната агенция за приходи, както и в 10 районни администрации на община Варна.

Системите за обслужване на чакащи клиенти съдържат клиентски терминал, оборудван с уред за издаване на билети; високоговорител за обявяване на следващия клиент; комбиниран екран, разположен на мястото за изчакване, и екрани на всяко гише.
Заявката на желаната услуга става чрез натискане на съответния бутон, като клиентът получава билет с пореден номер и допълнителна информация за средно време на изчакване, брой чакащи клиенти и друга информация.

Коментар