церемония по връчване на наградите от конкурса „Любими марки на българите за 2008 г.”.
„ЛЮБИМИ МАРКИ” е годишна класация на списанието за икономика и мениджмънт BGBusiness Bulletin. Тя дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които сред голяма конкуренция са спечелили тяхното доверие.
Тазгодишният конкурс стартира на 8 декември 2008 г. и протече в три етапа:
1. На първия етап бяха определени 19 категории, в които потребителите сами посочиха своите любими марки.
2. На втори етап отидоха топ 6 от брандовете във всяка от селектираните категории, като целта бе да бъдат излъчени трите най-любими марки в 10-те най-активни категории.
3. Третият, последен етап ще определи “любимата марка” сред 10-те най-активни категории, събрали най-много гласове по време на втория етап.
Във финалния етап на конкурса гласуваха 3251 души, които дадоха гласа си за следните марки в десетте категории:
1. Хранителни продукти: Milka – 1584, Белла – 1330, Danone – 336
2. Черна техника: Sony – 1621, Samsung – 883, Panasonic – 744
3. Хигиенни продукти и козметика: Nivea – 1383, L”Oreal – 863, Vichy – 1002
4. Безалкохолни напитки: Coca-Cola – 1615, Девин – 895, Cappy – 738
5. Мобилни апарати: Nokia – 1826, Sony Ericsson – 783, Samsung – 639
6. Автомобили: BMW – 1252, Audi – 1057, Mercedes – 938
7. Медии: bTV – 1416, Нова телевизия – 1098, Капитал – 738
8. Спортни облекла и принадлежности: Adidas – 1565, Nike – 865, Puma – 821
9. Високоалкохолни напитки: Jack Daniel”s – 1217, Tullamore Dew – 1162, Absolut – 868
10. Нискоалкохолни напитки: Загорка – 1179, Martini – 1022, Шуменско – 1048
Голямата награда за марка, спечелила най-много потребителски гласове, бе връчена от председателя на БСК Божидар Данев на марката Nokia.
Всички 10 наградени марки получават правото да се наричат „Любима марка в България”, почетна грамота от организатора, награди от спонсорите и други.