Huawei отчете отлична 2019 г. за потребителския си бизнес

Ю Ченгдонг обяви 34% ръст на приходите от бизнеса с потребителски продукти през 2019 г.
(снимка: Huawei)

На онлайн конференция вчера Huawei разкри резултати от дейността на подразделението си за потребителски продукти през календарната 2019 година. Тя е успешна за компанията, въпреки проблемите с американските санкции.

66 милиарда долара приходи е генерирал потребителският бизнес на Huawei през миналата година, което е увеличение с 34% спрямо предходната година, съобщи шефът на подразделението Ричард Ю.

Доставките на смартфони надвишават 240 милиона единици, което позволи на Huawei да заеме уверено второ място в класацията на най-големите производители, отстъпвайки само на Samsung.

Продажбите на лаптопи Huawei се увеличават с 200% в стойностно изражение, а доставките на носима електроника бележат ръст от 170%. Приходите от продажба на смарт аудио устройства нарастват с 200%.

През 2019 г. разходите за изследователска и развойна дейност на Huawei възлизат на 18,6 милиарда долара, което е около 15% от годишните приходи на китайския технологичен лидер.

Междувременно, компанията пусна флагманските смартфони Huawei P40 и Huawei P40 Pro в Китай на по-атрактивна цена отколкото в Европа и обяви смарт телевизора Huawei OLED TV Vision X65.

Коментар