Мащабен план за промяна на своя корпоративен бранд разгръща Yahoo. Новата стратегия се гради около наскоро обновената главна уеб страница на интернет компанията, съобщи All Things Digital, позовавайки се на вътрешни източници.
Работите по подобряване на имиджа на Yahoo се ръководят от Елиза Стийл, главен маркетолог на компанията. Целта е да се възстанови привлекателността на бранда в очите на обществеността.
За изпълнение на плана Стийл е наела консултантската компания в областта на брандовете Landor Associates. Ще помага и известният консултант Пени Болдуин.
Yahoo притежава втората по популярност машина за търсене в интернет. През миналата година компанията влезе в плановете на Microsoft да догони Google на този този пазар. Но до сделка по поглъщане така и не се стигна.
По-късно през годината CEO-то на Yahoo Джери Янг подаде оставка, като една от причините беше именно провалената сделка с Microsoft. В началото на 2009 година начело на Yahoo застана Карол Барц, бивш CEO на софтуерния разработчик Autodesk.