Могат да се водят дълги спорове дали дългия опит или теоретичните познания са по-важни за един специалист. Някои казват, че няма по-добър учител от практиката, докато други са привърженици на мнението,че един професионалист трябва да е знае и цялата теория в своята област.
Днес истината за всяка една сфера е някъде по средата. Специалистите трябва да бъдат максимално най-продуктивни и ефективни, да умеят да комбинират хилядите страници теория, които са прочели с дългогодишен опит с цел взимане на най-добри решения, ефикасност на труда и конкурентноспособност.
При избор на обучение много хора не знаят дали да се ориентират към практически или теоретични курсове. ITCE помага на водещи компании да подобрят Управлението на своите ИТ услуги, повишат своята продуктивност, мотивират служителите си и постигнат по-добра вътрешна комуникация чрез бизнес симулация Service Management in Action.
Service Management in Action е предназначена за бизнес и ИТ служители. Еднодневната симулация не е технически ориентирана. Тя показва как най-добрите практики от методологията ITIL v.3 (Information Technology Infrastructure Library) могат да бъдат приложени в реални бизнес ситуации и да повишат продуктивността, ефективността и ефикасността. Симулацията повишава уменията за работа в екип, както и разбирателството между бизнес и ИТ служителите.
Участниците променят своето мислене и начин на работа. Поставени в роля, която в реалния живот смятат за незначителна и маловажна, те разбират, че всеки човек от компанията е важен и допринася за постигането на организационните цели.
ITCE подарява на курсистите, които участват в бизнес симулацията безплатно полудневно обучение ITIL Service Management Awareness. ITIL Service Management Awareness предоставя основни познания за Управлението на ИТ услуги и как то допринася за изпълнението на ИТ и бизнес целите. Обучението може да бъде къстъмизирано спрямо познанията на служителите от дадена организация, като по този начин те ще получат максимално повече познания.
Компаниите не е нужно да избират дали служителите им да получат практически опит или теоретични познания. ITCE предоставя всичко това на своите курсисти чрез високо квалифицирани инструктори с богат практически опит и добре подготвени учебни материали.
Не се примирявайте с получаването само на теоретични познания или практически опит! Вече не е нужно да правите този избор. Получете, научете и умейте повече с ITCE!
Условия на промоцията:
Промоцията продължава до 31.12.2009г. Безплатно ITIL Service Management Awareness полудневно обучение получават курсисти, които участват в бизнес симулация Service Management in Action. ITIL Service Management Awareness обучение се провежда преди бизнес симулацията Service Management in Action в Ай Ти Си И ООД. Общото времетраене на двете обучения и симулацията е един учебен ден.