QlikView продължава да води по удовлетворение сред потребителите на BI

16 Ноември, 2009 – Раднор, Пенсилвания – QlikTech, най-бързо развиващата се в световен мащаб компания за Бизнес Интелиджънс (BI), обяви днес своята водеща позиция по отношение на лоялността на клиентите си и тяхното удовлетворение от ползването на продукта QlikView.

Прочуване на IDC, спонсорирано от QlikTech, разкрива, че потребителите на QlikView постигат значително по-висока степен на удовлетворение от работа си спрямо тези, които използват други BI решения. Когато са били помолени да оценят своето удовлетворение с оценка между 1 и 5, 96% от потребителите на QlikView са маркирали най-високите три нива по скалата. Това е много добро постижение, вземайки предвид резултатите от прочуването на IDC през 2008 (проведено със сътрудничеството на InfoWorld), където едва около 70% от потребителите на различни BI решения са маркирали най-високите три нива на оценка. Проучването също така сочи, че QlikView е най-предпочитаното BI решение, заради средната си възвращаемост на инвестициите (ROI) от 186% и обща стойност на притежание (TCO), която е едва 53% от тази на други BI решения.

През изминалата година компанията получи признание и от още няколко потребителски поучавания и доклади:

Aberdeen Group определи QlikView като единственият "Шампион" в своя доклад за 2009 година под надслов Aberdeen AXIS за BI/Performance Management, прилагайки своята AXIS методология посредством клиентски-базирана оценъчна система. И както е записано в доклада: "При клиентите на QlikTech се наблюдава постоянство в отчитането на висока степен на похвали и задоволство от компанията и нейните продукти, като при тях е отчетена и най-голямата възможност за постигане на висока добавена стойност след покупката на софтуера, при използването му за управление на ефективността на определени проекти. Интерфейсът на QlikView е добре познат със своята интуитивност за работа, което показва, че крайните потребители могат да се адаптират към него много бързо".

Business Application Research Center класира QlikView на първо място по показателя за използваемост и лоялност на клиентите в своето прочуване – BI Survey 8 – най-голямото независимо изследване за потребителите на Бизнес Интелиджънс решения и решения за управление на ефективността. QlikView получи отлична оценка и по отношение на факторите: постигнати ползи, склонност за покупка на повече и понижени разходи за поддръжка.

QlikView е с най-високата оценка за лоялност в софтуерната индустрия

Според IDC, големият успех, който клиентите на QlikView постигат е довел до това много от тях да препоръчат това BI решение и на други потребители. Оценката за общо промотиране (Net Promoter) е ключов фактор за оценяване на лоялността на клиентите на база на въпроса: "Колко е вероятно да препоръчате продукта/услугата на свой приятел или колега?". Именно тук QlikView се представя по-добре от предишния водач в проучването Net Promoter за 2009 година в категорията "Technology: Computer Software" според SatMetrix, създателят на тази методология.

Коментар