Броят на абонатите на М-Тел се е повишил с 21,1% до 4,04 милиона в края на септември т.г., спрямо 3,33 млн. в края на същия месец 2005 г., съобщи вчера мобилният оператор.
Приходите на Мобилтел за третото тримесечие бележат ръст от 11,6% до EUR 161,2 милиона спрямо третото тримесечие на 2005 г. Към 30 септември при 97,2% проникване на мобилните услуги в България, Мобилтел остава лидер на пазара с дял от 54,0%, твърди операторът.
С 16.9% повече е изговореното време от абонат – средно 58 минути на месец. Увеличени са и приходите от трафик, в резултат на повишеното потребление на роуминг след въвеждането на услугата VodafoneWorld, която предложи по-атрактивни цени за ползване на услугите на М-Тел в чужбина.
Същевременно, Telekom Austria AG (собственикът на M-Тел) обяви, че към 30 септември 2006 г. общият брой мобилни абонати на групата се е увеличил с 15,7% до 9,78 милиона, в сравнение със същия период на миналата година. През първите девет месеца приходите на групата отчитат ръст от 11,4% до на над 3 560 милиона евро, основно в резултат на присъединяването на Мобилтел.
Приходите от безжичния сегмент са нараснали с 21,9% до 2 172 милиона евро за деветте месеца на 2006 г. Ръстът се дължи най-вече на приноса на Мобилтел.