TechNews.bg
БизнесВодещи новиниКорпоративниНовиниСофтуер

Платформа на Progress получи RealCDP сертификат

Нарастващото значение на персонализираното клиентско преживяване допринасят за бързото развитие на пазара на платформи за клиентски данни (снимка: CC0 Public Domain)

Платформата за клиентски данни Progress Sitefinity Insight, разработвана от екипа на компанията в България, е сертифицирана като RealCDP от Customer Data Platform Institute. Сертификацията се присъжда за покриване на специфични стандарти и възможности, които са от съществено значение за ефективното управление и използване на клиентски данни.

Нарастващото значение на персонализираното клиентско преживяване, нуждата от ефективно управление на данните и съответствие с регулациите за поверителност и защита допринасят за бързото развитие на пазара на платформи за клиентски данни, подчертаха от Progress. С тези продукти маркетолозите получават унифициран и изчерпателен поглед върху клиентските данни и могат да създават по-персонализирани и ефективни маркетингови стратегии, влияещи положително на ръста на бизнеса.

Като част от портфолиото на Progress за дигитални преживявания, Sitefinity Insight съчетава интуитивен потребителски интерфейс и ключови възможности за събиране на клиентски данни, обединяване на профили и сегментиране на аудитории с потребителска пътека, анализ на ефективността на кампаниите и оптимизиране на съдържанието чрез изкуствен интелект.

RealCDP е програма за сертифициране, идентифицираща компаниите, които отговарят на изискванията за работа и функционалност на продукта. Компаниите преминават през интензивен одит от независима организация, като целта е маркетолозите да се ориентират по-добре на пазара и да избегнат доставчици, които не могат да предложат възможностите, очаквани от CDP (Customer Data Platform).

„Повече от всякога маркетолозите днес разчитат на данни за създаването на персонализирани и ефективни маркетинг стратегии, които имат реален принос за бизнеса на компаниите им”, коментира Лилия Месечкова, старши вицепрезидент „Управление на продукти – дигитални преживявания” в Progress.

„Сертификацията на Customer Data Platform Institute е поредното доказателство, че със Sitefinity Insight клиентите ни не само получават стабилен и надежден продукт, но и увереност, че могат да обработват данните си в цялост и ефективност”, допълни тя.

още от категорията

Progress добавя AI функции в Telerik и Kendo UI

TechNews.bg

Progress назначи Ед Кийслинг за главен AI директор

TechNews.bg

Организациите се нуждаят спешно от автоматизация на киберсигурността

TechNews.bg

Progress пуска безплатно над 50 професионални UI компоненти

TechNews.bg

Progress ще осигури стипендии по програмата „Жените в STEM”

TechNews.bg

5 прогнози за използването на AI през 2025 г.

TechNews.bg

Коментари