Потребителите в Европа, обхванати от лудостта на Черния петък, пропускат лесни начини, за да спестят значително от празничните разпродажби. Те полагат изключителни усилия, за да намерят най-ниските цени, сочи проучване на компанията за смартфони Honor.
Проучването, проведено сред 9000 възрастни, установи, че всеки трети се вълнува от предстоящите разпродажби за Черния петък (Black Friday), а 65% признават, че не могат да устоят на привлекателна оферта. Това води потребителите до използване на креативни стратегии, като например създаване на множество имейл адреси, за да получат повече кодове за отстъпка, както и специални оферти на сайтовете за нови клиенти.
Забележително, 43% от ловците на оферти признават, че имат три или повече имейл адреса само за онлайн пазаруване и търсене на оферти и че прекарват средно близо три часа в онлайн сърфиране между пет или повече раздела на браузъра си в периода на Черния петък.
41% от опитните потребители са правили покупки по време на разпродажбите за Черен петък или Кибер понеделник. В същото време, само един от трима планира покупките си предварително, а една четвърт използват сайтове за сравнение на цените, за да гарантират, че получават най-добрите оферти.
Ключови трикове
Много купувачи обаче пропускат ключови трикове. По-малко от 10% са създали профили в сайтовете на големи търговци на дребно предварително, което е сигурен начин за рационализиране на процеса на плащане, когато офертите вече са налице.
Само 15% остават будни до полунощ, за да се възползват от ранните отстъпки – стратегия, която всъщност помага на потребителите да закупят популярни артикули, които бързо се изчерпват.
От решаващо значение е да се уверите, че вашите устройства и технологии са готови за ноемврийското трескаво пазаруване, казват от Honor. Повече от една трета са имали срив на устройството си, докато търсят оферти, 20% се чувстват претоварени от големия брой оферти, а един от всеки шестима са фрустрирани от бавните си устройства.
Правилната технология е решаваща
„Купувачите усещат напрежението от търсенето на оферти. Огромният брой предложения за отстъпки, както и многобройните търговци на дребно, отнемат на потребителите ненужно време и нерви. Когато става въпрос за намиране на най-добрите оферти по време на Черния петък, подготовката и правилните технологии са от решаващо значение”, каза Стенли Ян, генерален мениджър на Honor за Югоизточна Европа.
Той подчерта възможностите на иновативното устройство Honor Magic V3 като интелигентно решение за пазаруване в Черния петък с големия си сгъваем дисплей, който позволява едновременно разглеждане на множество приложения и раздели на браузъра за сравняване на цените в реално време. А захранвания с изкуствен интелект Magic Portal предвижда нуждите на купувача, тъй като схваща и подразбира потребителските намерения.
Промени в начина на живот
Проучването разкрива и значителните промени в начина на живот, които потребителите са готови да направят, за да спестят за големи покупки по време на Черния петък: 45% биха спрели да ядат навън, 34% биха спрели вземането на храна за вкъщи, 30% биха се отказали от навика да посещават любимото си кафене и почти една четвърт биха намалили абонаментите си, за да ограничат разходите си.
Основни акценти от проучването:
- 65% от европейците признават, че не могат да устоят на добра оферта;
- Един от трима се вълнуват от предстоящите разпродажби за Черния петък;
- 41% са се възползвали от оферта по време на Черен петък/Кибер понеделник;
- Само един от трима решават за точните артикули, които задължително искат да купят, преди началото на разпродажбите;
- Една четвърт използват сайтове за сравнение на цените, за да намерят най-добрата оферта;
- 43% от тези, които търсят изгодни оферти, признават, че имат три или повече имейл адреса;
- Потребителите, които търсят оферти, прекарват средно близо три часа в разглеждане на пет или повече раздела в браузърите си;
- По-малко от 10% създават предварително профили в сайтове на търговци на дребно;
- Само 15% стоят будни до полунощ, за да се възползват от най-ранните отстъпки;
- Един от трима признават, че устройствата им са “замръзнали” или блокирали, докато са търсили оферти за Черен петък;
- Един от всеки шестима са фрустрирани от бавното си устройство;
- 20% са претоварени от предлагането на оферти за Черния петък;
За да спестят за голяма покупка:
- 45% биха спрели да се хранят навън;
- 34% биха спрели вземането на храна за вкъщи;
- 30% биха се отказали от обичайния си навик да ходят в любимото кафене;
- Почти една четвърт биха анулирали абонаменти.
Проучването е извършено чрез OnePoll.com сред 9 000 възрастни европейци от Обединеното кралство, Ирландия, Франция, Германия, Испания, Португалия, Италия и Полша.
Много отдавна е измислен черния петък.
Още в габровските шеги книжка от 60те години имаше – кон за 2 лева, ама върви с кокошката тя струва 200 лева.
Върховната глупост беше потвърдена от първите промоции на емаг навремето с пусната по 1 бройка лаптоп или телевизор на по 200 лева и никой не може да си ги поръча и ги псува.
щото то идеята на тая глупост за да има смисъл от нея е наистина цените да са наполовина на нормалното за да купиш.
А те търговците продават 2 месеца на 30% по-високи цени и на “черния петък” свалят 50%, реално 20% – мрежа за балами и шарани.
отвратителността и идиотщината на капитализма
с разни трикове се опитват да те пробутат някакъв боклук, а не можеш да си намериш нужния продукт,