CPS GfK вече е YouGov, обеща нова ера в пазарните проучвания

В свят, изпълнен с информационен шум, YouGov обеща връщане към истината – с данни за реалния свят от реални хора (снимка: CC0 Public Domain)

Изследователската компания Consumer Panel Services (CPS GfK), специализирана в проучванията на покупките в домакинствата в Европа, официално преминава под бранда YouGov, десет месеца след като се присъедини към глобалния лидер в анализа на потребителските нагласи.

Ребрандирането, което е в ход от януари, включва не само смяна на името. YouGov и CPS GfK обединяват своите експертни познания, ценности и визия в една цялостна стратегия – с нова идентичност, амбициозно позициониране и иновативен подход към начина, по който представят получената информация.

Тази стратегическа трансформация бележи нова глава в 60-годишната история на компанията и създава сериозни възможности за интегриране на богатия опит в анализите на CPS Gfk с иновативните технологии и глобалния обхват на YouGov в пазарните проучвания.

„CPS GfK вече е YouGov. Това ребрандиране е важен момент за нас и важна стъпка в това да покажем на света какво представляваме. С YouGov споделяме обща визия: качествени и прецизни данни, подкрепени от ангажиран панел от реални хора, комбинирани със сериозни изследователски практики и иновации, движени от технологии”, каза Стефан Хереманс, президент и изпълняващ длъжността главен изпълнителен директор на CPS GfK

Реалните данни са в основата на трансформацията – висококачествени данни, получени от реални хора, които помагат на организациите да разберат какво мислят, чувстват и правят потребителите. Стратегията на марката е изградена върху общност от ангажирани потребители, които споделят мисли и действия, експертен опит на професионалисти и авангардни технологии, включително изкуствен интелект, за извличане на ценна информация.

„В свят, изпълнен с информационен шум, ние се връщаме към истината: предоставяне на данни за реалния свят, базирани на мненията и действията на реални хора – и то в реално време. За нашите клиенти това означава не просто данни, а истинска реалност, на която могат да разчитат, за да вземат информирани и уверени решения”, каза Майк Уудс, главен маркетинг директор в YouGov.

На 3-ти декември, вторник, YouGov ще представи данни на есенния уебинар “Промени в поведението 2024”, популярно двугодишно събитие, организирано от CPS GfK, с ексклузивни заключения от последното проучване на поведението на купувачите. Това ще бъде първото публично представяне на съвместни данни на YouGov и CPS GfK пред европейска аудитория.

Коментар