На Дни на Майкрософт 2010 EBS представя решение за аутсорсинг

EBS обяви 2009-та за четвърта поредна и най-успешна година в развитието на своята IT Service Management аутсорсинг практика. В по-голямата си част клиентите на компанията развиват своите ИТ ресурси, базирайки се на решения на Майкрософт, управлението, на които изисква не само добри технологични познания, умения и опит, но и специфичен подход на предоставяне на услугите, който да осигури реални и измерими ползи.   

Като сребърен партньор на Дни на Майкрософт 2010, в рамките на събитието EBS ще представи своите варианти на отговор на основните въпроси, пред които бизнеса се изправя при решението да възложи на външен доставчик (аутсорсва) управлението на ИТ услугите:

Необходимо ли е да се направи предварително подреждане на процесите на управление на ИТ услугите или аутсорсинга решава този въпрос? Какво се случва когато няма процеси? Колко зряла трябва да е изградената ИТ инфраструктура, за да се очаква ниво на наличност?

Колко сериозен е риска да възложа управлението на ИТ услугите на един доставчик?  

Как да осъществя контрол? Аутсорсинга какво осигурява на практика – повече или по-малко контрол?

Плавен преход или Голяма крачка? Какво включва процеса на преход към аутсорсинг управление на ИТ услугите? Има ли формула за успешен преход и какво казват най-добрите практики по въпроса? Какво показва практиката в България? Трябва ли преходът да бъде направен поетапно или може да бъде изпълнен в една (макар и голяма) крачка?

Каква е истината за разходите за управление на ИТ?

Когато ИТ инфраструктурата е базирана на технологиите на Майкрософт, въпросът с нейното иновиране е колкото стратегически, толкова и оперативен. До колко моето темпо на иновация зависи от зрелостта на доставчика на аутсорсинг услуги?

Стратегическият аутсорсинг, предоставян чрез Център за Споделени Услуги (EBS Shared Services Center), осигурява достъп до специфични, актуални и в същото време задълбочени познания в областта на информационните технологии, тяхното проектиране и внедряване, както и по отношение на процесите за тяхното управление. Според експертите на EBS при този метод на постигане на по-добра ефективност, бизнеса не отчита просто намаляване на разходите. „Тук говорим за контрол на разходите, изключително адекватно управление риска и в същото време осигуряване на възможност за иновиране. Когато IT средата на компанията е базирана на технологиите на Майкрософт, стратегическият аутсорсинг на управлението на ИТ услугите има още една основна цел – да предоставя необходимата  на бизнеса предвидимост за развитието на ИТ.“ – споделя част от опита на компанията Вълчо Стоянов, управител на EBS – „Нашата цел е да отговорим на изискването за производителност и наличност на ИТ услугите, такова каквото бизнеса го формулира. И след като осигурим постигането и задържането на тези нива, да продължим да съдействаме на клиентите ни да превръщат техните ИТ ресурси в стратегически полезен за бизнеса актив“.

EBS е първата IT Service Management аутсорсинг компания в България, сертифицирана според изискванията на ISO 20000:2005.

Коментар