Интернет компанията Yahoo обмисля възможността да погълне за 100 милиона долара стартъпа Foursquare, който нашумя със своята услуга, базирана на геолокация. Шефове на Yahoo вече преговарят с ръководството на Foursquare, съобщава siliconalleyinsider.com.
Геолокационната услуга позволява на потребителите да оставят отзиви за места и събития в различни градове с помощта на своите мобилни телефони. Foursquare определя автоматично местоположението на потребителите и им показва отзиви за близките до тях места.
Услугата поощрява потребителите да оставят отзиви чрез участие в различни игри.
Foursquare е разработена от екипа на Dodgeball – друга популярна геолокационна услуга, която беше закупена от Google през 2005 г. Сдлеката с Yahoo обаче не е сигурна, тъй като интернет гигантът преговаря и с много други компании за поглъщане.