Motorola MILESTONE на половин цена в магазините на VIVACOM

София, 8 април 2010 г. – Телефонът-робот на Motorola – моделът MILESTONE официално стъпва от днес на българския пазар. Вносителите на смартфона у нас избраха мрежата на VIVACOM за ексклузивното разпространение на най-нашумелия модел на американския гигант. Телекомът ще предлага устройството на преференциална цена от 599.90 лв, което е близо 50% по-евтино от средната му цена на пазара в момента. Досега Motorola MILESTONE е представен само в Съединените щати, Франция, Италия, Германия, Великобритания, Аржентина и Бразилия.

Телефонът е наречен убиецът на iPhone, защото успя да бие по продажби устройството на Стийв Джобс в САЩ. Motorola MILESTONE е с набиращата все по-голяма популярност операционна система Android 2.1. Изработен от висококачествени материали, той е едно от на-тънките устройства с QWERTY клавиатура. Устройството притежава капацитивен сензорен 3.7“ (9.4 см.) дисплей, 5MP камера с двойна LED светкавица, 600MHz процесор, GPS, 8GB памет-карта, Wi-Fi и високоскоростен интернет в 3G мрежата на VIVACOM.

Платформата на Motorola MILESTONE го превръща в часовник, movie player, GPS устройство или дигитална рамка за снимки. Устройството е снабдено още с Motorola Media Link и Motorola Phone Portal, които позволяват на потребителите да управляват и споделят медийно съдържание през компютъра, телефона и мрежата, както и със системата CrystalTalk™, която регулира високото качество на връзката по време на разговор. Телефонът разполага с пълния комплект приложения на Google – Google Search, Google Maps, Google Mail, YouTube и Google Talk™.

VIVACOM ексклузивно предлага телефона с абонамент с новата си тарифна линия UniCall. Новият абонамент предлага включени 100 часа разговори на месец към всички оператори в страната и 100 МB безплатен трафик за сърфиране в интернет през мобилен телефон за 70 лв на месец. Цената от 599.90 лева е валидна при сключване на двугодишен договор с UniCall XL.

В момента дела на смартфоните във VIVACOM е близо 10 %, като очакванията на компанията са в рамките на 2010 г. той да достигне 16-17 %. Проучванията сочат, че все още малка част от потребителите използват мобилен интернет, но техния брой се удвоява на всеки 7 месеца. Очакванията са този темп да се запази най-вече с навлизането на пазара на на смартфоните и нарастващата популярност на мобилните приложения. Приходите от данни също нарастват бързо и се нареждат на трето място след тези от разговори и SMS, с тенденция до две години те да изпреварят по обем приходите от SMS.

Коментар