София, 15 април 2010 г. – HP обяви сключването на 2-годишно партньорство с отбора на Renault във Формула 1 за сезоните 2010 и 2011. Така в най-високо технологичния спорт двете компании ще разширят партньорството, което започнаха миналата година.
HP и отборът на Renault във Формула 1 имат три основни цели:
– да заздравят технологичното си сътрудничество
– да представят общите си ценности за иновации, постижения и съревнование, свързани със спорта
– да се увеличи познаваемостта на марката HP и възприемането й от клиентите в развиващите се пазари
Технологията HP на първо място – от завода до склада
Това спонсорство отвежда технологичното партньорство, започнато миналата година, до едно ново равнище. Отборът на Renault във Формула 1 ще използва технологичните решения на НР, за да подобри представянето си. Използването на високо производителните сървърни платформи на НР ще помогне за разработване на още по-мощни инструменти за дигитална симулация. Renault ще развие комуникацията във висока разделителна способност (HD) с помощта НР SkyRoom – решението за провеждане на видео конферении. Отборът ще намали вредното си влияние върху околната среда чрез „зелени” центрове за данни и работни станции, позволяващи рециклиране на 90% и нисък разход на електроенергия.
“Имаме удоволствието да посрещнем един световен лидер, какъвто е HP, в своята мрежа от партньори,” коментира Джерард Лопес, Председател на отбора на Renault във Формула 1. “Състезанието Формула 1 е доказало способността си да разширява представянето на различни марки по цял свят и ние сме горди, че отборът на Renault ще бъде партньор на HP в осъществяването на тази цел.”
“Собственикът на отбора – компанията Genii Capital, вярва, че състезанието Формула 1 може да бъде използвано и като платформа за силно бизнес развитие. Надяваме се, че HP може да разработи нови бизнес предложения чрез B2B платформата на Genii Capital и достъпа до вълнуващи технологични възможности на Mangrove Capital.”
HP и Renault – споделени ценности
Освен технологичните аспекти в сърцето на това партньорство стоят ценностите, които отборът на Renault във Ф1 и HP споделят: иновации, високи очаквания, състезателен дух, стратегия, лидерство и, разбира се, отборна работа.
Ерик Кадор, Старши вицепрезидент на HP PSG за региона на ЕМЕА (Европа, Близкия Изток и Африка), коментира: “Очаровани сме от факта, че ще заздравим партньортството си с групата на „Renault Nissan” и ще осигурим на отбора на Renault най-добрата технология, за да ги подкрепим в преследването на победата.”
HP в сърцето на Формула 1
Като част от това 2-годишно партньорство HP ще се наслади на отлично представяне във всички комуникационни канали на отбора на Renault, включително, разбира се, и в най-новия автомобил на Renault във Формула 1 – R30.