BMW сменя стратегията: по-малко електромобили, повече ДВГ модели

BMW намалява фокуса си върху електромобилите, за да се адаптира към пазарните условия
(снимка: CC0 Public Domain)

BMW ревизира надолу прогнозите си за продажби на изцяло електрически автомобили. Същевременно немската компания повиши прогнозата си за моделите с традиционни двигатели с вътрешно горене в Китай.

Това решение цели да избегне повтаряне на грешките, допуснати с моделите i3 и iX3, когато крайните цени се оказаха неконкурентни, отбелязва IT Home.

Компанията реши да намали фокуса си върху електрическите превозни средства, за да се адаптира към настоящите пазарни условия и да избегне финансови загуби.

Понижение прогнози за продажби засягат както настоящите модели на BMW и MINI, така и следващото поколение електромобили, планирани за пускане на пазара през 2026 година.

Очакванията за продажби на някои изцяло електрически автомобили са намалени с повече от 20%, според източници, близки до веригата за доставки.

BMW ревизира прогнозите си, считано от 2024 г., а компаниите, управляващи веригата за доставки, очакват по-нататъшни намаления в бъдеще. Последната корекция в прогнозите за продажби беше най-голямата досега.

Коментари по темата: „BMW сменя стратегията: по-малко електромобили, повече ДВГ модели”

добавете коментар...

  1. Пропов

    Ганьо, другият Ганю хубаво го е написал, ама ти нареждаш без да си прочел мнението. Не става дума за кюмюр, има си по умни варианти. Колите с кабел и щепсел не са за всички. Вързани са и те ограничават и във времето и в пространството най общо казано. А идеята на автомобила е свобода и мобилност без граници, пак най общо казано. Образованите и умни хора няма да се вържат на поредната зависимост. Тази група хора са и по заможни, това е и таргета на БМВ.

  2. Ганьо

    Ганьо в предния коментар пак иска да гори кюмюр в атмосферата, сякаш няма да я диша или ще диша с апарат.

  3. ИМЕ*

    Германците и норвежците здраво се прецакаха, че хвърлиха дизелите си в автоморгите. Те продължават да се смеят на Източна Европа, че се вози на дизели, но електричките се оказаха задънена улица. Моето лично мнение е, че Европа трябва да инвестира в технологии за производство на биодизел, например от генномодифицирани бактерии или да инвестира в разработки за водородни двигатели.

Коментар