От началото на април вече действа сервизната програма "Zero pixel" за LG монитори. Всеки клиент, закупил LG дисплей, може да го върне в рамките на 72 часа след покупката, ако открие дефектен пиксел. Това заяви днес Данко Иванов от LG България по време на обучение от линията "Polycomp партньорска академия".
Новата сервизна политика вече действа на българския пазар. Тя важи за абсолтно всички модели на LG, независимо от параметри и цени, подчерта Иванов, опровергавайки спекулациите, че гаранцията "zero pixel" важи само за високия клас, скъпи модели.
За да се реализира такава гаранционна поддръжка, дефектният дисплей трябва да бъде регистриран в някой от оторизираните сервизи на LG у нас. Те са два – Стемо и Мост Компютърс. Съответният център трябва да потвърди повредата.
Клиентът може да върне дефектиралия дисплей и при търговеца, от който го е закупил. Важно е търговецът да регистрира проблема в рамките на първите три дни след закупуването.
От LG са уверени, че дисплеите им са достатъчно качествени, за да могат да си позволят подобна гаранция. Според Иванов, през миналата година само 0,6% от мониторите на фирмата са дали дефект.
Новите LED дисплеи на южнокорейския производител спестяват до 40% от консумацията на електроенергия, стана ясно на обучението. LED технологията при мониторите осигурява силен контраст и бистра картина, както и фин дизайн, тъй като дисплеите са много по-тънки. Те отделят малко топлина и не съдържат вредни за околната среда елементи (напр. живак).