САНТА КЛАРА, КАЛИФОРНИЯ —21 Май, 2010 — След много успешната първа по рода си конференция през изминалата година, ето че идва ред и NVIDIA GPU Technology Conference (GTC) 2010, която ще се проведе между 20 септември и 23 септември в San Jose Convention Center в Сан Хосе, Калифорния.
Конференцията GTC 2010 отново ще се състои от три паралелно протичащи тематични срещи – Emerging Companies Summit, GPU Developers Summit и NVIDIA® Research Summit – превръщайки се в най-подходящото място, където можете да научите повече за невероятните нови възможности, които разкрива използването на графичния процесор за по-широка гама от нужди.
По време на четирите дни, през които протича конференцията, ще присъстват и най-влиятелните научни експерти от областта на изчисленията, графични специалисти и организации от целия свят, представяйки своите презентации, съвети и ръководства и технологични прегледи. Все още се приемат заявки за лектори, като такава може да бъде подадена в секцията GTC Call for Submissions до първи юни, 2010. Регистрацията за самата конференция GTC 2010 ще бъде отворена в началото на юни на адрес www.nvidia.com/gtc.
Основните тематични области по време на GTC 2010 ще покриват както изчислителните, така и графичните нужди на потребителите в различни индустрии и области от интереси, както за изследователски, така и за комерсиални приложения. Пълният списък с теми може да бъде намерен на адрес www.nvidia.com/gtc, като някой от основните дискутирани въпроси ще бъдат:
– Изчисления "в облака"
– Компютърно зрение
– Flash, HTML 5, Web
– HPC и суперкомпютри
– Науки за живота
– Медицински цели
– Рейтрейсинг и хибридно рендиране
– Стереоскопично 3D
– Визуални ефекти във филми и телевизионни излъчвания
GTC 2010 също така ще включва и интерактивни ръководства за участниците преди началото на самата конференция, които ще имат за цел да въведат присъстващите в някои от по-важните области. Тези въвеждащи панели ще бъдат на 20-ти септември, денят преди официалната откриваща реч. Сред ръководствата ще бъдат включени следните теми:
– Програмни езици, API-та и среди за разработка на приложения за GPU Computing
– C/C++ на графичния процесор
– DirectCompute
– DirectX 11
– OpenGL
– OpenCL
– Стереоскопично 3D
– NVIDIA® Parallel Nsight™ за Microsoft® Visual Studio™
Сред официалните спонсори на GTC 2010 са HP, PNY, Microsoft, Supermicro, Next IO, Appro, Amax, GE Intelligent Platforms, SGI и Adobe.