Никола Рахнев пое ръководството на Продуктова Дирекция на Office 1 Superstore

От февруари 2011г. Никола Рахнев пое ръководството на една от най-ключовите дирекции, а именно „Продуктова Дирекция” в най-голямата верига магазини за продукти и услуги за офиса и дома в България- Office 1 Superstore.

Сред основните приоритети и отговорности на Никола Рахнев като Търговски директор са оптимизиране на продуктовия микс, въвеждане на нови продукти и надграждане на търговската политика на компанията. Основните цели, които Рахнев си поставя са подбор на интересни за пазара и качествени артикули със стойност за потребителите и бизнеса, както и постигане на по-висока ефективност в процесите, която да доведе до ползи за клиентите и компанията.
 
„Позицията на Търговски директор е ключова за бизнеса на голяма търговска верига като Office 1 Superstore, поради изключително богатия асортимент от над 10 000 артикула, които предлагаме на пазара. Вярвам, че вдъхновяващ човек като Никола Рахнев ще посрещне смело и ще се справи с всички предизвикателства, пред които ще го изправи работата му”, сподели Елка Каменова, председател на Управителния съвет на Кооперация Панда, мастър франчайзер за България на Office 1 Superstore International.

Никола Рахнев се присъединява към екипа на Office 1 Superstore още през 2002г., като преминава през различни нива в йерархията на компанията и натрупва богат опит и познания за бизнеса, които му помагат да усъвършенства професионалните си умения. Сред колеги и партньори Рахнев се ползва с авторитета на носител на компетентност, позитивизъм и новаторство в сферата си на дейност. През годините Рахнев заема различни позиции като “Търговски Представител” „Мениджър Ключови Клиенти”, „Мениджър Търговски Представители”, като основните му дейности включват търговски преговори с корпоративни клиенти,  управление и развитие на екип от търговски представители, целеполагане, анализи, контрол и др.

Непосредствено преди да оглави „Продуктова Дирекция”, Рахнев работи повече от две години като „Мениджър Направление Стратегически Клиенти и Обществени Поръчки” в Office 1 Superstore и като такъв управлява и развива дейността на екип от мениджъри „Ключови Клиенти“, експерти „Продажби“, юристи и технически сътрудници, отговаря за качественото обслужване и развитието на отношенията с клиентите, увеличаване на търговските резултати, привличане на нови клиенти и формиране на пазарна стратегия.

Никола Рахнев е икономист по образование с магистърска степен по специалност „Бизнес администрация” и бакалавърска степен „Стопанско управление” от УНСС.

Коментар