С навлизане на цифровите медии хората вече са най-значимата част от разговора за марките, заяви един от водещите световни специалисти в сферата на креативността в рекламата – Йонатан Доминиц, на семинар по-рано този месец в гр. Девин.
Йонатан Доминиц установява, че въпреки огромното разнообразие от нови медии и технологии, има повтарящи се мисловни модели в успешните реклами |
„Преди усещането беше, че рекламодателите са активната страна, а зрителите – пасивната. Това разбиране се промени изцяло и днес обикновените хора промотират идеите за марките повече отколкото го правят самите марки”, каза Доминиц.
Според него, целта на играта днес е да накараш хората да говорят за теб, да споделят и да се ангажират с марката ти.
"Нашата задача е да създадем комуникация, която ще бъде просто стартова точка за това, което хората ще правят. Трябва да създадем интересна история, която да предизвика хората да добавят впечатленията си към нея, да създадат собствени истории и да ги споделят", убеден е Йонатан Доминиц – специалист с десетгодишен опит на ръководни позиции в рекламния сектор и десетки успешни проекти за някои от най-големите рекламни агенции и корпорации в света..
В последните години той е анализирал най-успешните реклами в света и установява, че въпреки огромното разнообразие от нови медии и технологии, има повтарящи се мисловни модели зад идеите на тези кампании. Именно на тези успешни модели беше посветено обучението, както и практическите задачи в рамките на семинара Creative Thinking Workshop.