IBM представя решения от инициативата “Smarter Commerce”

05.10.2011 г., София: По време на първата световна среща Smarter Commerce, проведена наскоро в САЩ, Сан Диего, IBM (NYSE: IBM) представи свои нови клиенти от различни индустрии по света, които използват решенията на ИТ компанията за по-интелигентна търговия. Чрез внедряване на Smarter Commerce системи, компаниите се възползват от бързите промени в потребителското търсене, като подобряват своя бизнес и отговарят по-адекватно на нуждите на все по-добре информираните потребители в сферата на дигиталните услуги.

Световни лидери в различни индустрии, като AutoTrader.com, DBS Bank, GuideWell, McKesson и др., работят с IBM с цел трансформиране на търговските взаимоотношения в своите бизнес сфери. Инициативата Smarter Commerce се фокусира върху подпомагане на компаниите да се представят на пазара по-ефективно, да продават и съответно да печелят лоялността на клиентите в ерата на социалните мрежи, мобилните комуникации и онлайн търговията. В действителност, 64% от потребителите правят първа покупка на даден продукт, след като първо са се запознали с него в Интернет. Ето защо е важно компаниите да могат навреме да откриват промените в онлайн поведението и да приспособят продажбите и обслужването на клиентите си към новостите.

Водещата европейска търговска верига Carrefour внедри нова система на IBM за планиране и доставки, за да обвърже данните от точките на продажби с резултатите от програмата си за лоялни клиенти. Carrefour използва технология IBM, за да изгради връзка между над 3500 търговски партньори и 3000 бизнес контакта на месец. В резултат на това Carrefour успя да увеличи удовлетвореността на клиентите, тъй като подобри доставките, за да може ежедневно в магазините да има пресни продукти.

"IBM Smarter Commerce разполага с модулен дизайн с нашите решения, интегрирайки по-скоро взаимозаменяеми градивни елементи, отколкото парчета пъзел", каза Хърв Томайър, ИТ директор на Carrefour Group. "Парче пъзел може да бъдат използвано само веднъж и само на едно точно определено място, но Smarter Commerce и нашите решения ни помагат да използваме парченцата, за да решаваме различни проблемни области в бизнеса.”

На срещата на върха, IBM представи и нов облак и предложения на място (on-premise offerings), които ще помогнат на организациите да реагират автоматично към променящите се потребителски и бизнес тенденции. Новите решения, Commerce-as-a-Service и Social Media Marketing, съчетават технологии на ключови придобити компании от IBM, като Unica, Coremetrics и Sterling Commerce.

На световната среща Smarter Commerce компания Sears Holdings Corporation представи връзката на “играчите” във веригата на стойността на Smarter Commerce, използвайки  данни, с които по-точно могат да бъдат предвидени и анализирани нуждите на клиентите и поведението им. Whirlpool Corporation представи нови киоски, разработени специално за клиентите, които могат да закупуват продукти от партньорски магазини като Сиърс (Sears).

Коментар