„Червените дяволи” ще имат социална мрежа

Най-популярният английски клуб, Манчестър Юнайтед, планира да пусне собствена социална мрежа, съобщиха медиите на Острова. Клубът, в който играе и екс-националът на България Димитър Бербатов, ще ползва услугите на агенция SapientNitro в изготвянето на стратегия за развитие на проекта.


Манчестър Юнайтед вдигна европейска купа през 2007 г.
 

Очаква се социалната мрежа да започне да функционира в близките две години. Ръководството на абсолютния доминант в английската Висша лига се надява да привлече в мрежата 500-660 милиона фенове от цял свят.

В момента най-голямата социална мрежа е Facebook с аудитория от над 800 милиона души. В нея има и страница на Манчестър Юнайтед, която от началото на годината е привлякла 20 милиона фенове.

Социалната мрежа на отбора от Манчестър, известен още като „Червените дяволи”, ще предложи ексклузивно видео съдържание на своите фенове, както и възможности за покупка на различни продукти, свързани с клуба.

Коментар