Samsung се стреми към лидерство на пазара за домакински уреди в Европа

София, България – 27 октомври 2011 г – Samsung Electronics, награждаван иноватор при потребителската електроника, продължава да се изкачва към лидерските позиции на европейския пазар на домакински уреди. Тайната на успеха на компанията се крие в разработването на модерни технологии, които се интегрират в ново поколение „умни устройства”, за да се предостави на потребителите възможността за по-разумен и природосъобразен начин на живот.

Samsung се превръща в един от най-познатите и предпочитани брандове за домакински уреди в Европа. Компанията се радва на значителен растеж при стратегически бизнес сегменти като перални машини, хладилници, продукти за почистване на подове, сред които и почистващи роботи, както и кухненски печки за вграждане.

Само през последните месеци, продуктите за дома на Samsung получиха редица награди в Европа, което ги поставя сред най-предпочитаните уреди за европейските потребители.  Почистващият робот Navibot получи първи награди в категорията си на церемонии в Италия и Великобритания, а пералните машини Eco Bubble участваха в Екологичните награди “Зелена ябълка” 2011 заради своите зелени функционалности, като например иновативната Eco Bubble технология на компанията.

Европейският производствен център на Samsung в Полша е със стратегическо местоположение и позволява на компанията рязко да скъси веригата за доставки и да намали разходите по тях. Samsung има възможността да реагира бързо на променящите се нужди на европейските потребители и да разширява своята продуктова линия спрямо тях. Тези фактори спомагат за стратегическия план на звеното Digital Appliances към компанията да се достигне до лидерските позиции на пазара за домакински уреди в Европа.

Полският производствен център работи според стандарти за качество на Европейския съюз и разполага с валидни ISO сертификати за Системи за контрол на качеството, Професионално здраве и Системи за управление на безопасността. По този начин се затвърждава стремежа на Samsung за акцент върху качеството, тъй като локално произведените продукти предлагат интеграция на последно поколение технически решения, с помощта на които се повишава качеството на работа и се намаляват разходите и енергийното потребление.

Стратегията на Samsung, с която компанията се затвърждава като един от най-бързо развиващите се световни брандове, е да оперира локално, за да подобри пазарната достъпност за местните потребители и да повишава броя на наетите хора от съответната общност. Акцент се поставя и върху продуктите, които следват концепцията „Създадени в Европа за Европа”. Чрез стратегически локални инвестиции, разширени европейски анализи и потребителски изследвания и специален подход към продуктовия дизайн, домакинските уреди на Samsung се разработват и произвеждат в европейските центрове на компанията, сред които са Европейският център за проучвания в Щутгарт, дизайнерските центрове в Лондон и Милано и  фабриката в Познан, Полша, която отвори врати през изминалата 2010 година и е първата фабрика на Samsung за бяла техника на територията на Стария континент.

по темата: „Samsung се стреми към лидерство на пазара за домакински уреди в Европа”

добавете коментар...

  1. :)

    сигурно заради невероятно добрите условия за бизнес които предлага мутренската ни държава…:)

  2. ИНВЕСТИЦИЯ...

    И отново в Полша.Отново корейците.С реални и огромни инвестиции.А у нас-нищо…Щели да правят спагети , електромобили…мушмули…Никой не иска и да чува за нас като дестинация за инвестиции в производство…
    Защо ли?

Коментар