Над една пета (21%) от притежателите на iOS устройства не биха сменили мобилната си платформа срещу каквато и да е отстъпка за конкурентни продукти, твърди ново проучване на Goldman Sachs.
23% от анкетираните пък са готови да сменят марката, ако размерът на отстъпката достигне 21-30%. На-непривлекателна е отстъпката от 10% – при подобно условие само 2% от iOS потребителите биха се разделили с любимото си устройство.
Изследването показва също, че 88% от хората, които имат един продукт от Apple, по-скоро биха си купили още едо устройство на тази компания. Ако пък потребителите имат две и повече iOS устройства, то и следващата им джаджа би била от Apple в 96% от случаите, установява проучването.
Анализаторите правят любопитна оценка за цената на един потребител на Apple – според проучването, той „струва” $1053, а всички заедно са оценени на $295 млрд.