Sony – повече игри, по-малко смартфони

Казуо Хираи насочва Sony към по-печелившия бизнес с игри

Казуо Хираи насочва Sony към по-печелившия бизнес с игри

Sony залага все повече на развлекателния бизнес и по-малко на смартфоните и телевизорите. Японската компания прогнозира силен ръст в продажбите на подразделението за геймърски конзоли и датчици за изображения.

На среща с инвеститори в Токио ръководството на Sony обяви, че през настоящата финансова година, която приключва в края на март 2015 г., приходите от геймърския бизнес ще достигнат 11 млрд. долара, а след три години ще нараснат до $12-13,7 млрд.

Подразделението за CMOS сензори, вкл. за iPhone, се очаква да достигне приходи от $7,6 млрд. през финансовата 2015 г. и $11,1-12,9 млрд. след три години, предаде Уол Стрийт Джърнъл.

В същото време Sony очаква спад в бизнеса с телевизори – приходите на компанията ще намалеят от $10,3 млрд. през настоящата финансова година до $8,6-9,4 млрд. през 12-месечния период, който приключва в края на март 2018 г.

Постъпленията от цифрови камери ще останат почти без промяна в разглеждания период – в рамките на $5,6-6,0 млрд., съгласно прогнозата на Sony.

Ръководството обаче очаква сериозен спад в продажбите на смартфони с японската марка. По-рано Sony съобщи за загуби на подразделението за смартфони, които ще попречат на компанията да завърши финансовата година с печалба.

Коментар