Ubisoft оповестява разширяването на своите дивелъпърски екипи чрез откриването на първото производствено студио на компанията в Южна Америка.
Решението за основаване на студио В Сао Пауло е тясно свързано с факта, че градът е икономическата столица на Бразилия, както и икономически лидер в цяла Южна Америка. Освен че е своеобразен културен център, в който има много млади и талантливи хора, демонстриращи интерес в областта на новите технологии, Сао Пауло може да се похвали и с наличието на най-голям брой университети на територията на континента.
Студиото ще отвори врати в края на месец юли със стартов екип от 20 дивелъпъри, като целта е броят им да достигне до 200 за срок от четири години. Основаването на студиото в Сао Пауло е знаменателен момент за разширяването на Ubisoft, тъй като с това компанията вече разполага със студия на пет континента.
“Културното богатство на Сао Пауло, както и неговата мрежа от водещи университети, ще внесе уникална порция свеж талант в международната дивелъпърска общност на Ubisoft”, казва Christine Burgess-Quémard, Изпълнителен Директор на Worldwide Studios в Ubisoft. “С нетърпение очакваме да се сдобием с изключителния талант на Южна Америка, за да продължим глобалното си разширяване”.
След първоначалния обучителен период, Ubisoft Sao Paulo ще работи в тясна връзка с останалите студия на компанията върху създаването на фамилно-ориентирани заглавия за портативни и домашни конзоли.
Студиото ще се оглавява от Bertrand Chaverot, който има четири годишен трудов опит в страната. Работил е в бразилския филиал за заплати на Ubisoft от 1999 до 2003. Доскоро е заемал поста на поста Изпълнителен Директор, отдел Външен дивелъпмънт на компанията за Европа, Средния Изток и Азия в централата на компанията.