Paxton Road Advertising се присъедини към БАКА

Рекламата следва да носи реални ползи за бизнеса, измерени в продажби и развитие на бизнеса

Рекламата следва да носи реални ползи за бизнеса, измерени в продажби и развитие на бизнеса

Рекламната агенция Paxton Road Advertising се присъедини към БАКА (Българската асоциация на комуникационните агенции) след 4 години на пазара. Агенцията развива български и международни марки, като постоянно разширява дейността си от 2011 г. насам.

По-рано тази година Paxton Road Advertising лансира в България Джордан Белфърт, известен като истинския Вълк от Уолстрийт, със събитие, осъществено при 100% посещаемост. Агенцията стои зад пазарния напредък и на редица водещи марки у нас, сред които Булгартабак, Пещерска ракия, Техем Сървисис, Кеш Кредит, Bianchi Coffee, Планет Клуб и др.

По думите на творческия директор Владимир Николов, „Paxton Road Adv. има мисия да предостави на компаниите реални ползи от рекламата, съотнесена към продажбите и развитието на бизнеса им – с каквото би трябвало да се занимава една комуникационна агенция, преди рекламата в България да стане самодостатъчна и без връзка с бизнеса и потребителя.

„След толкова години работа в международни агенции със сигурност знаем как да похарчим пари, но като ефективен и гъвкав бизнес реално умеем и да накараме всеки лев, вложен в комуникация, да работи”, сподели Николов.

„Едно лято в Лондон решихме, че сме сме длъжни да опитаме да променим нещо в България, а не още сега да се откажем в полза на същия този Лондон. Мястото на срещата беше улица Paxton Road, от там идва името. После разбрахме, че улицата ще изчезне с построяването на 60-хиляден стадион, като през Paxton Road ще минава централната линия на терена. Искаме и агенцията Paxton Road да стане основа на нещо голямо”, заключи Николов.

Коментар