Китайският хит при смартфоните, Xiaomi, изпитва трудности да доставя своите продукти на пазара в желаните количества. Хубави и евтини устройства, но трудно достъпни…
Проблем за феновете на Xiaomi е да се сдобият с нейни смартфони дори месеци след появата им на пазара. Ето защо шефът на компанията Лей Джун, в опит да коригира логистиката, оглави отдела за доставки.
Резултатите не закъсняха. През второто тримесечие на годината Xiaomi се похвали с ръст на продажбите, които възлизат на 6 млн. смартфона месечно, съобщава Gizmochina.
Освен това Xiaomi преминава от режим на мълниеносни разпродажби към по-традиционен бизнес модел, при който желаещите могат да си купят смартфон на свободна продажба.
Малко вероятно е с анонса на Xiaomi Mi5S и Xiaomi Mi Note 2 компанията да допусне същата грешка като с Xiaomi Mi5, който трудно се намираше дори три месеца след пускането му на пазара.