М-Тел е единственият мобилен оператор сред 10-те компании класирани на националния тур от конкурса „Европейска награда за корпоративна отговорност 2008” – Иновации за по-добър свят, обявиха днес на пресконференция организаторите от Европейска независима консултантска група и M.C.TРИТОН.
Това е първият за България конкурс, представящ концепцията за Корпоративна отговорност – CSR (Corporate Social Responsibility).
Идеята на конкурса е да популяризира CSR в контекста на Зелената книга, приета от Европейския съюз и наречена “Популяризиране на Европейска рамка за корпоративна социална отговорност”, гласувана от държавите членки на ЕС.
Главната цел на конкурса е да подкрепи и окуражи развитието на CSR в компаниите и да ги мотивира не само да изпълняват спорадични CSR дейности, но и да възприемат CSR като интегрирана част от техния основен бизнес.
Националният победител ще получи наградата си в началото на месец ноември 2008 г. До 31 октомври 2008 г. 10-те най-добри фирми отличени на националния тур от конкурса ще бъдат поканени на допълнително интервю за повторна оценка с проверка на документацията за избор на 3-те фирми, които ще представят България във финалния международен тур. В международния финал участват първите трима номинирани от журито от националния тур, като селекцията за победител в Европа ще се извърши в периода ноември – декември 2008 г. В европейското жури участват експерти от бизнес и медийните среди.
Корпоративната социална отговорност е от първостепенна важност в политиката на М-Тел. В началото на годината мобилният оператор стартира уникалната за страната грантова програма – Грант М-Тел, а понастоящем реализира 7 различни социални проекта в рамките на програмата, които защитават каузата за интеграцията и социализацията на хора в неравностойно положение.