Брандът Samsung поскъпнал двойно за пет години

Поскъпването на бранда Samsung с 12% тази година показва, че компанията е преодоляла сътресенията около Galaxy Note 7

Samsung Eectronics продължава да бъде най-скъпият корейски бранд. В последните пет години стойността на бранда се е покачила двойно и в момента възлиза на 51,4 млрд. долара, съобщи The Investor.

През 2012 г. брандът Samsung се оценяваше на 28,5 млрд. долара, припомнят анализаторите от Brand Finance. Тази година водещият корейски бранд е поскъпнал с 12%, след като компанията преодоля сътресенията от фиаското с Galaxy Note7 и многомилиардните загуби.

Второ място сред корейските брандове заема Hyundai Motor Group, който се оценява на 8,7 млрд. долара, следван от мобилния оператор SK Telecom с 5,2 млрд. долара и още един оператор – KT с 5,09 млрд. долара. Стойността на бранда LG Electronics е 5 млрд. долара.

Коментар