Аудиторията на мултимедийните сайтове продължава да расте, а YouTube е категоричен лидер и на практика без конкуренция, сочат последни данни на Nielsen Online.
Броят на уникалните посетители в десетте водещи сайта се е увеличил с 6% спрямо август и достига 125 милиона души. Те са изгледали 8,8 милиарда видеоклипа, което е с 10% повече отколкото в предишния месец.
Сайт
|
Изгледани клипове
(хил.) |
Уникални посещения
(хил.) |
YouTube
|
5,354,392
|
81,881
|
Yahoo!
|
264,266
|
29,908
|
Fox Interactive Media
|
242,444
|
19,258
|
MSN/Windows Live
|
164,776
|
10,980
|
Nickelodeon Kids & Family Networks
|
162,971
|
6,152
|
Hulu
|
142,261
|
6,324
|
ESPN
|
127,794
|
8,434
|
CNN Digital Network
|
117,708
|
9,451
|
MTV Networks Music
|
97,207
|
4,762
|
Disney Online
|
87,193
|
9,146
|
Един интернет зрител гледа средно по 71,1 клипа (ръст от 4% спрямо август), или 3 часа и 17 минути (7% ръст). Статистиката не отчита гледането на реклами.
YouTube привлича несъизмеримо повече аудитория спрямо останалите сайтове. 81,8 милиона уникални посетители са изгледали 5,3 милиарда клипа в YouTube през септември.
На второ място е Yahoo с 29 908 уникални посещения и 264,266 милиона видео клипа. Трета позиция държи Fox Interactive Media, посетен от 19 908 души, които са изгледали 242,444 милиона клипа.